Klik le kome oih

Sunday, January 9, 2011

Penyiasat



Assalamualaikum semua!!!!!!

nampak tak novel dekat atas tuh? nampak tak? ececece..jangan malu-malu nak kata nampak eh..hehee

kita nak promote novel yg cikgu kita tulis. yes!!! novel DETEKTIF ASRAMA DELIMA by MAHATHIR RADZI..

teruja oh nak cakap pasal novel ni sebab cikgu sendiri yg tulis tau..rasa cool oh bayangkan cikgu yg suka melawak time ajar BM dah ada buku sendiri. salute lah dekat cikgu.

try beli and baca novel ni. kompem tak akan menyesal oh.. rasa berdebar-debar gituh. harga pun tak mahl.. rm 19.00 jer.. murah kan dari novel-novel lain.. beli jangan tak beli yerk..

Harga: RM 19.00 / RM 21.00
ISBN-13: 978-967-5136-61-0
Tarikh Terbit: 28 Oct 2010
Jumlah Muka Surat : 304

Kategori: Remaja

Penerbit: PTS Fortuna Sdn Bhd


2 comments:

fathiahRAIHANA said...

wahh . dah lama tak bc novel2 mcm inie :D

qyqa said...

try baca..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...