Klik le kome oih

Saturday, February 19, 2011

Berani kena sembelih????

ASSALAMUALAIKUM semua..

Hyep!!!!

Hari tu ada akikah untuk sepupu laki aku. lama juga dah.. bulan 1 hari tu kot. aku dah lupa. ceh,, belum masuk 18 dah pelupa.. itu tandanya aku ni banyak berfikir.. haha.. fakta menarik kan kan kan???




budak akikah.
si adam ni memang peminat setia ultraman tau. tiap kali jumpa mesti jerit;

Attomennn!!!!!!!!!!!!

memang idola dia betul. semua permainan pun nak ultraman.





mangsa akikah pertama.. sorry gambar kurang beradab sikit..



mangsa akikah kedua.. kawan dia ni kena sembelih depan dia tau.. jadi dia takut sangat2 sampai menjerit bila orang masjid nak sembelih dia pula.
hang ni,,, gagal BM ker??? IA!!! IA!!!! bukan DIA!!!!!!
ok fine....

meh nak bawa mika tengok mangsa penyembelihan.. mak aku cakap aku boleh jadi Dr sebab tak takut tengok benda ni..-kembang kejap

aku ty nak upload video proses penyembelihan tuh tapi tak boleh pulak dah.. hm..tak perlah yek..

errrrr.. tak ada motip!!!!
ada berani????


4 comments:

keSENGALan teserlah.. said...

haha.
gambar kambing pertama tu terbaeklah moyang oiii
hahahahaahah
adoiii

laa..awatnya g sembelih dpn binatang lain? isk3..

apa kau pegang gak ke kepala kambing tu?

qyqa said...

@ keSENGALan teserlah..

haha.
memg terbaikkan?????
ang jgn plak x bole tdo malam..
haha

tu ah.. ptut x bole smbelih dpn binatang len kan kan kan...

aku x berani lah nak pegang.. nanti mimpi mlm pula..huwarg huwarg

penyejuk hati said...

seram lak tgk pale kambing tu..hehe
comelnya adam..mcm nk cubit2 pipi die..(^_^)

qyqa said...

@ penyejuk hati

jgn mimpi pula..hehehe
adam memang comel sbb gendut n demok sgt..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...