Klik le kome oih

Sunday, March 20, 2011

Yelah dia adik aku.

Assalamualaikum semua.

Aku nak cerita pasal adik aku. Adik bawah aku yang usianya 16 tahun merangkap anak lelaki sulung and cucu lelaki sulung dalam keluarga bahagia by Saujana.

Muka aku dengan dia memang langsung tak sama. bila aku letak gambar aku dengan dia orang boleh ingat pakwe makwe jer sebab memang langsung tak ada persamaan. dia hitam aku putih. HAHA.

Tapi aku sukalah dengan dia ni sebab dia matang. Dia paling beralah. aku suka gila bergaduh dengan adik aku yang nombor 3 tapi dengan dia ni tak pun. tambah dia duduk asrama. lagilah macam mana nak bergaduh. jumpa pun jarang.

kalau aku nak tengok korea, dia memang bising tapi tak adala nak rampas rimut dari aku macam adik aku yg lagi satu tu. ha.. kan baik. tak jadi adik derhaka. HOHO.

dalam adik-beradik, dialah yang paling;

-tinggi

-kurus

-pandai

-bertuah

-matang

-beralah

-tak kedekut

-boros gila!!!

-hitam

-kuat perasan

HAHA. haruslah kutuk sikit. mana boleh nak up sokmo. tapi tak apa, dia tak baca pun blog ni. so boleh kutuk banyak-banyak.


SEE. bawah pancaran matahari pun tetap tak cerah. hehehe.

Aku ada juga try tanya dia ada tak makwe tapi tak mau pulak cerita. waktu cuti2 ni dia ada kat rumah, dok bermesej jer kerja sampai nak makan pun mesej! dok buat nota PAI pun mesej! hmmmm.... apakah maksudnya itu????

aku akan tapis bakal adik ipar ok.

12 comments:

penyejuk hati said...

lain gila muka..tp both of u comel..biasalah tu hati bebunga2..hitam manis adik qyqa tu..sure ramai peminat..kena pkai penapis besar la nmpaknya pasni..ramai nk kna tapis :P

qyqa said...

@ penyejuk hati

memang lain pun..hehehe.. thanx kak... tak manis pon dy tuh.. hohoho.. memang nak pakai penapis besi ni..hehehe
tp yg nak ditapisnya ckit ja.. =p

Maryam Kamal said...

hai kak qyqa :)

aku bole jadi adik ipar ang x? hehe ;)

qyqa said...

@Maryam Kamal

weh aku muda dr ang oke.. haha

DILULUSKAN!!!! =D

NICK IRFAN said...

apesal x sama? hehehe tp wlpn x sama tetap adik beradik..

p/s=sy dan kakak sy muka sama org kata mcm kembar? hehe

YanaMIB said...

haha gila garang kakaknya..eh akak pn tapis adek ipar..haha..tp adek akak x tapis pn bakal ipar..haha..x adil ke? lalala =P

bunga said...

haha..untung la ada adik ca dia kan..

hahah..bab hitam tu..manis tau..hehe

qyqa said...

@ NICK IRFAN

sbb dy ikut mak, sy ikut ayh banyak..
hehehe

p/s: wah sama eh muka???

qyqa said...

@ YanaMIB

bukan garang tp menyebok..hahaha
adil jer kak, kita kan kakak..
haha

qyqa said...

@ bunga

x bole manis pun sbb xdak gula..hehehe

a kamsan said...

yong amik putih byk sgt....
sian kt adik nun....:p

qyqa said...

@a kamsan

takdir yob..
hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...