Klik le kome oih

Friday, April 1, 2011

giveaway ezan yang ke 2

Assalamualaikum!!!!

(kelik untuk ke blog cik ezan)


Ha.. dah tengok kan header cun Fatin Liyana and Yuyu Zulaikha. Maka, sebab aku pun teringin, maka aku nak join contest Giveaway ezan ke 2. Ezan yang buat header tu. maka kalau menang, boleh dapat header free yg cun. \(^_^)/ yeah suka!!!



1-buat satu entry then letak titlle "giveaway ezan yang ke 2"

2- dalam entry tue aku nak korang tulis, "kenapa korang follow blog ezan nie" jawapan tak kisah nak panjang atau pendek

3- tampal sekali banner bentuk love tue dekat entry korang

4- tinggalkan link korang dekat entry nie dan beserta id follower sekali.

5- pemenang akan dipilih berdasarkan jawapan yang aku suka, hehehe

6- hanya 2 orang sahaja yang layak mendapat hadiah berupa deisgn header dan watermark blog

7- last sekali giveaway nie akan ditutup pukul 12.00 tengah hari besok.




Mula-mula aku tau pasai blog Ezan ni dari blog Fatin Liyana ler. FL dok tayang header baru dia and mention nama Ezan yg bertanggungjawab membuat header tersebut. So, aku follow ler blog Ezan ni sebab dia ada bagi tutorial untuk buat header macam kat bawah ni:

simple header

tutorial header transparent

tutorial membuat header simplE

tutorial mencorakkan font

dengan harapan header aku akan jadi cun seperti FL. tapi memandangkan aku tak ada bakat, aku cuma dapat buat header blog yg kat atas ni ala-ala budak tadika.HAHA. Dah sah aku tak pandai nak guna segala jenis photoshop.

Ate kalau dapat giveaway ni beruntunglah dapat header and watermark. Jadi kak ezan.... pilihlah saya.. *buat muka aegyo*


4 comments:

ezan said...

thanks dear, for join ga yang tak seberapa nie, hehehe

good luck ^___^

nabilah_2908 said...

berdengung kepala bila nmpk perkataan photoshop tu...huhu..

bnyk kali belajar....tp tk dpt2..huu.. :)

good luck dear...!! moga2 menang la yer.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
JOM UJI MINDA

qyqa said...

@ezan

same2...

(^_^)

qyqa said...

@nabilah_2908

hehehe
samala kita ni...
ponin bab photoshop nih..huhuhuhu

thanx!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...