Klik le kome oih

Monday, May 9, 2011

Bukan berita nak kahwin.


Assalamualaikum..

Aku ada berita yang menggembirakan sanubari dan juga qolbu hati aku nih. Seronok seronok seronok. *gaya Ipin botak cam toyol.

\(^_^)/

Firstly, aku dah buka akaun BSN!!!

HAHA. Perlu ker happy woi?
Happylah nanti senang mummy tercenta aku nak transfer duit bila aku berjauhan di Kulim nanti. Keh keh keh*hampas gila punya anak.

Tak. Tak. Anak solehah bukan begitu yek.

Emak yang suruh buka, jadi anakda yang baik ni, ikut jerlah. (^00^) <-----idong kembang.


Secondly, aku dah buat IC baru.

Tadi nak buka akaun, cip kat IC aku rosak pula. Maka, aku pergilah pejabat pendaftaran, buat terus IC baru. RM 10 caj. Dapat kertas hijau, baru boleh buat akaun. Kalau tak, aku nak simpan jer IC tu sampai tua. keh keh.

Oh yeah, lagi sebulan bergaya(?) dengan IC baru.

Ish kalau aku tahu hari tu, sebelum daftar ambil lesen, aku buat IC baru. Jimat RM15 sebab tak payah beli kad pintar. Argh!!!! Kegagalan perancangan penjimatan wanglah cam nie!!! Nak salahkan kad pengenalan yang sesaja jer nak rosakkan cip sendiri sampai kena bazirkan RM25. =.='

Kalau lah kau boleh bertahan sampai umur aku cukup 18, boleh jimat duit aku wahai IC.


Thirdly, Madi nak pergi Matrik Kulim

Yea yea yea!!! Madi tak jadi nak pergi USIM macam aku cakap kat entry lepas. Dia ubah fikiran nak pergi matrik. Caye cuker giler. Ada geng nak balek naik bus nanti.


jaritaip: Aishah dah maju ada belog. Tahniah!!!! ^^

15 comments:

Munie Blushious said...

aha qyqa, sy xtau lg ayah sy dah bukak akaun BSN ke belom.. jahat x? sumer harap kt ayah jer.. hihikk... chaiyok qyqa! stdy rajin2x nti.. hehe

HonEyBuNNy said...

wah2...

happynya...adehhh...nak buat IC baru jugak la..hehe

aliarosli said...

hahhahha, tahniah ler

qyqa mokhtar said...

@Munie Blushious

kekekekeke,
anak ayah.. x per..hehehe

thanx!!!!!! <3 ^^

qyqa mokhtar said...

@HonEyBuNNy

sile2..
hehehe..
tapi nak buat kena berlatih senyum depan cermin dulu.. ^^

qyqa mokhtar said...

@aliarosli

hahahaha..
thanx!!!

Solihin Zubir said...

err.. mintak no pin boleh? ;-p

Raihana Izzati said...

Aku dapat matrix perlis.malas.stay sini jelah.

aku kalau boleh tk mau buat IC bru dah.sebab IC aku sekarang suprisingly gambar elok.kau ingat senang kot.

Tapi cmne pun masuk solid 18 wajib tukar=_=

Belajar elok-elok. Matrix ken rajin. itu keypoint.

qyqa mokhtar said...

@Solihin Zubir

ker nak nom akaun???
bole2, nanti transfer la tiap2 bulan yek.. =p

qyqa mokhtar said...

@Raihana Izzati

dah dok UTP tu kira heaven pa, x yah lah p matrik...

hahaha,
nanti nak buat IC baru, ang copycat lah senyuman kat IC lama tu.. berlatih 24 jam sehari..lalala ^^

thanx!!! =)

nabilah_2908 said...

excited nya dia..hehe... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
PLAYGIRL

^_^ MardhiahQaisara said...

qyqa mokhtar!!~ sungguh terharu !! keh3!! okayh kita pegi same2 !~
dah la highlight merah my name~ huu..
;) ^_^

Mr.Kerro said...

baru buat lesen? wah tahniah..hehehe.. jgn apsni merempit dah tau..hehehe

Maryam Kamal said...

aku nak qadha komen aku.. haha . dah lama kot xkomen :D

btw. tahniah la. nak melanjutkan pelajaran dah anak sulung mak neh. haihh. mesti mak ang sedih kan. nak gaduh n beleter dkat sape pulak lepas ni. hik3

aku akn rindu ko on9, tiqahhhh!

fathiahRAIHANA said...

ana ade masalah time bukak akaun maybank , sbb tak ckop umo lg 3bulan . hee . cm lawak je time tuhh . tp da bukak jugak ah =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...