Klik le kome oih

Saturday, May 21, 2011

Say Daaaaa Now for a while

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, aku dah packing 90% kot barang-barang aku. Kalau bukan sebab esok dah nak bertolak pergi rumah mak cik aku, memang kirim salamlah aku nak kemas malam ni. Memang dasar suka buat kerja lambat.

Esok tengah hari, aku nak bertolak pergi rumah mak cik aku. tidur sana dulu sebelum hari Senin pergi daftar kat KMK. Sekali famili aku lah. Tak romantiklah kalau mami n dadi tak hantar aku pergi KMK tu. keh keh. =p

Aku pergi sana nanti tak bawa laptop pun. Ayah aku kata awal-awal ni tak guna lagi. Aku ikut jer walaupun sebenarnya rasa sayang nak berpisah dengan pengarang jantung hati aku ni. keh keh. baru bajet nak buka youtube guna wireless nanti tengok korea. tapi aku rasa mesti KMK block youtube kot. Tak payah bawa lah laptop cam tue. =.=' hoi belajar hoi belajar. betulkan nawaitu!!!

Jadi, selamat tinggal Facebook, Blog, Allkpop, Beautifulnara. Tak boleh dah nak menjengah lagi nanti. Agaknyerlah. hehe. lagipun aku dok dengar orang cakap time orentasi sibuk gila. iya ker??? cam tak sabar jer. 5 bulan kot nganggur kat rumah ni. tapi aku sure gila, nanti bila dah start belajar mula rasa bosan gak.

InsyaAllah, aku akan belajar rajin-rajin. bak kata mak cik aku, ni peluang kedua yang aku dapat. hari tu SPM main2 kan. Siap pesan jangan gatai nak bercinta. InsyaAllah tak. Aku harap macam itulah. ^^ . Nak jadi cam kak sarah dapat 4 flat n fly overseas woh. <----- kena rajin la kalau nak gini.

Link
Kulim, tunggu aku datang!!!!!!!

Gerik, I'll be back soon... ^^


jaritaip: takziah untuk mangsa korban tanah runtuh. kesian, anak2 yatim pula tu. kita doakan sama2 mangsa yang masih tak dijumpai dapat diselamatkan dalam keadaan yang baik dan bernyawa. InsyaAllah. Al-fatihah untuk mangsa yang terkorban.

5 comments:

FR said...

papai Qyqaaaaaa , gonna missh you so much my dear ^^
jgn lupa orang sni wehhh ~
btw , mber ana rmai matrix kulim . hee

Maryam Kamal said...

ohhhhhhhh no!

ang dah nak pi ka?
habeh sapa nak like entries aku? sapa nak komen pasal zombie2 aku yang comey tu? sapa nak bagi aku support and ask me to keep standing, walau kaki lenguh? sapa??

oke. xpa. it's the time, tiq. a process of life, kan? so, goodluck to your new world! :)

aku doakan ang berjaya, dan doakan aku jugak. insya ALLAH, kita kekal kawan sampai bila2 :)

sayang ang!! ;)

Solihin Zubir said...

slamat meninggal.. eh silap.. slamat tinggal.. heheh..

Bunga said...

haha...xpe..asal xlupakan bunga..ahaa

Unknown said...

nnt update yer! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...