Klik le kome oih

Sunday, July 8, 2012

My Friend Got Married!!!

Assalamualaikum.

Dulu-dulu-padahal baru beberapa tahun yang lepas, topik yang selalu hot mestilah sape kawen dulu. Dan ramai cakap mesti Odah kawen dulu. kih kih. Masin betul mulut kami semua. Memang odah kawen dulu!! Ok cepat sekarang ramai-ramai cakap aku kurus, biar aku kurus betul.

Odah aka Faridah Bt Mohamad Arip.


Maka semalam, 7/7/2012 tarikh keramat buat Odah. Sekali lafaz jer, dia dah sah jadi milik orang. Auww ayat. Macam tak percaya pula one of my closest friend dah kahwin kan. Aku tengok memang berseri-seri muka pengantin. Kih Kih tu yang aku dok dekat ja nak ambil aura sikit.

Bakal pengantin turun dari kereta. Peace tanda gumbira.

Masa Odah cakap nak kahwin tu, aku macam terpinga-pinga, eh betulkah kawan aku yang seusia aku, mau berkahwin? Rasa cam mimpi pula. Ala-ala drama kat TV 3 rasanya. Tapi bila fikir-fikir balik rasa cam kelakar pun ada. Dah ada pioneer nampaknya dalam bidang rumah tangga. Maka selepas ni, boleh lah jadi bahan rujukan. keh keh.

Bakal pengantin lelaki yang nampak macho sebenarnya tengah gemuruh. 
Syafie namanya.


ini lagi berdebar nak tunggu akad nikah.

bakal pengantin perempuan turut berdebar-debar sambil control ayu. ^^




~ehem ehem~


yeah wifey dikelilingi bakal-bakal *5 to 6 years in the future. maybe? =p
atin,me,Leha


Berdua Bersatu. 


Bersama kedua mempelai yang sama tiut bersama.
ok aku nampak sangat giant. well well kita tinggi oke =p

Apa pun, aku nak ucapkan Tahniah kat Odah dan suami. Semoga bahagia. Gado sikit-sikit tu biasalah asam garam perkahwinan kan. Eceh. Yang penting toleransi dan sifat saling memahami saling mempercayai. Cayalah ucapan YB.
*TEPUK TANGAN SEMUA*


Tahniah juga buat Hilal Asyraf dan isteri yg sangat kiyt caantik comeiiii <3
Wah pakat tarikh nikah sama ni.



Dan tahniah juga kepada kak Ella yang juga bernikah semalam !!!!

kelas kauuuu Odah tarikh nikah nak lawan  Hilal Asyraf dan Ella tau =p

Yeah yeah,,
seronoknya tengok masjid terbina kan ^^

P/S:Pic semua diambil dari FB leha dengan meng-copy URL. maka sebab itu senget benget sebab Leha tak rotate. kih kih. TQ leha.


3 comments:

~Makin0 TsuKAsa~ said...

aku pn xsgka..ha,odah da jd bini org,,huhu

qyqa mokhtar said...

kannnnn... rasa cam mimpi.
tapi inilah takdir..
hehehe
ehem.. ur next!!!! =p

nur iman said...

happy kot tgk odah kwen...sori odah x dpt peg..hari ang nikah tu aq da otw blek melaka....xdpt nk peg...ap pn congratz...tiqah ble ag????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...