Klik le kome oih

Saturday, July 14, 2012

My New Journey, InsyaAllah


Assalamualaikum.

Bila UPU dah keluar, semua pakat dah tahu mana nak tuju lepas ni, maknanya apa yang bakal kita pelajari lepas ni dan start nak fikir hala tuju yang lebih besar lepas ni.

Alhamdulillah, aku dapat apa yang aku nak,


Electronics Engineering.
Uitm Shah Alam.

Honestly aku hepi sebab dapat course ni tapi tak hepi sebab dapat UiTM. Keh keh mesti dah tau kot sebab apa, tak payahlah aku ceritakan sebab nya.
Tapi,, bak kata entry aku sebelum ni, kena aim untuk course kan. Memang aku bajet aku tak kisah dapat U apa, tapi sebenarnya aku kisah juga.

Lemaih ah aku bila orang bagi pandangan rendah kat UiTM yang mana aku pon ada pandangan yang sama keke. Tapi, aku tanamkan dalam diri aku, tak kisahlah kat mana pon janji aku dapat belajar benda yang aku suka dan no more Biology. 

And, aku percaya, Uitm di hati ku ^_^
So lepas ni jangan nak kutuk-kutuk UiTM k,, kini aku merupakan anak UiTM ^^
And for those yang pandang enteng pada UiTM, mari aku sajikan angpa dengan sajian menarik;


Nampak dak Uitm nombor berapa??? =p

Walaupon mak aku harap aku dapat cikgu, tapi tak ada rezeki lah tu. Mak aku sedikit kecewa lah sebab ni. Adoiii, tak dapatlah eden handset baru. Mak aku janji, kalau dapat cikgu, boleh beli handset baru.
Punahlah harapan den.
LUMIA,, mama will come to you soon sob sob sob



mama hanya mampu tengok jer sekarang ni sob sob sob 

Tahniah juga kepada kawan-kawan aku yang berjaya mencapai mimpi masing-masing. Seronok tengok yang dapat medic la pharmacy la engineering la cikgu la dll la.
 Maka, aku berjanji dengan diri aku,, nak belajar betul-betul. InsyaAllah. Harap Allah kuatkan hati aku yang ada iman senipis bawang nih. Aku betul-betul harap semangat aku tak hilang nanti. Grrr,, dah lah gua nak jadi orang Selangor pas ni. HAHA. Don't worry Gerik, U R still the best in my heart. Gerik forever.

My new journey akan start nanti. Tapi lambat lagi. Bulan 9 nanti. hehe, tak jadilah nak tulis entry sedih tinggal rumah =p

Take note.

Eh sekarang saya sudah ada labels baru, UiTM dan electronics engineering. coming soon maybe hubby. =p

Lagho lagho.
Wassalam.



1 comment:

minnaziz said...

samalah saya. hepi dpt kos tu tp sedih dpt uitm. dulu, kalau boleh xnk uitm tp dah dpt ni kenalah suka jugak kn. uitm dihatiku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...