Klik le kome oih

Monday, August 13, 2012

Hari ini dalam Sejarah.

Assalamualaikum. 

Hyep! Eh jahat tau tengok tajuk sejarah terus menguap. haha.
Mukaddimah yang langsung tak membina otak kiri mahupun kanan.

Taraaaaa,,, blog aku dah berwajah baru. Hihi tak ingat bila last aku ubah. Tapi memang dah lama. Dan dah lama juga aku tak ada header. Sekarang header punyalah besar habaq mai kat hang. Dahlah cartoon. Tidak sedar diri dah besar gedabak. Nanti aku rajin, aku tukarlah.

 Blog lama.

Hari ni-tadi-bersamaan 13/8, aku awal-awal pagi setelah mandi terus memecut motor bapaku ke Sekolah Menengah Teknik Gerik. Ada penyampaian WPP oooo... Gapo??
Wang Pendahuluan PTPTN. Ngoti??
Acara macam formal tapi aku pakai jer t-shirt setelah digoda Aishah dan Atin. Padahal memang dalam hati dah ada nawaitu nak pakai baju T jer haha.
 Mula-mula segan juga tapi habaq kat hang, ramai pakai t-shirt sempoi jer. Pakai baju kurung pon ramai gak. Aku bukan tak nak pakai, tapi aku bawa moto, kang kain den tersingkap lak. Tambah dosa laki mata keranjang eh eh.


Perasmi: Dato' Tan Lian Hoe.
Dah awal-awal pesan jangan salah gunakan duit PTPTN tuh. Ai ai madam.


Peneman perasmi.

Alhamdulillah, dapat check RM 1500, ingat tadi nak tunaikan masuk dalam bank, sekali nombor akaun tak ingat daaa.. Tak apalah, lain kali sudah.

Balik rumah, buka peti surat JENG JENG JENG. Dapat cek Nuffnang wihiiii.. Syukernyer. Alhamdulillah again. Tak banyak pon tapi aku rasa seronok juga. Tak sampai seratus pon hihi tapi tangan aku gatai nak keluarkan juga. Hmmm, tepat pada masanya sebelum raya. 


Sampul WPP dan Cek Nuffnang.

Terima kasih yang sudi datang baca blog aku, klik iklan tuh. Nanti klik lagi. Aku bukan guna duit ni di jalan kesesatan hihi *gelak comei.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...