Klik le kome oih

Thursday, August 16, 2012

Kite Baru jumpa.

Assalamualaikum. 


Tadi kan, kite keluar dengan ayah kite tau. Ayah kite bawa kite pergi bank naik moto. Ayah kite memang tak suka berjalan naik kereta. Malas cari parking. Kejap jer dekat bank sebab tak ramai orang. Say Alhamdulillah ^^

Lepas keluar bank, ayah kite tanya nak pergi mana-mana tak? Kite terfikir pasal sesuatu yang kita baca kat blog orang lain, kite nak cari benda tu. Jadi kite kata kat ayah, kite nak pergi PO AI.

Kite dengan semangat masuk PO AI, tak ada pula bendalah yang kite cari. Hampa seketika. Kite keluar PO AI tengok ayah kite ada kat kedai cina sebelah. Jadi kite pon merayaplah kat YSK. Prajudis jer perasaan untuk jumpa benda yang kita cari sebab YSK kecik jer.

Tapi habaq mai kat hang, kecik2 cili padi,, kite jumpa benda yang kite nak. Yabedabeduuuuuuu...


Inilah dia Kiwi Kleen Fabric starch *clapping

Aku baca kat banyak blog, habaq mai yang fabric starch ni bagus untuk keraskan muncung tudung bawal. Memang aku stress tahu pakai tudung bawal nih, kejap jer kelepek. Penat nak betulkan hew hew. Nak maintain ayu pon susah.

Aku tak cuba lagi. Baru jer beli tadi excited nak update kat blog haha. Nanti kalau menjadi, aku habaq mai kat sini, kalau jumpa aku kelepek juga tudung bawal aku tuh, maknanya tak menjadilah tuh huhuhu. Membazir RM 7.00 aku =.='

model hari ini

Ayah aku nampak aku bawa Kiwi Kleen ni dalam plastic hitam, boleh pula tanya 

"Aiii beli air ker?"

Aiyooork, air kat rumah pon ade. Upsssss haha.

Bubye.

p/s: Aku tak sedar dah nak dekat raya ghupernya. Nilah parah kalau duduk rumah, tarikh pon tak ingat.



1 comment:

Munie Blushious said...

haha.. qyqa.. time kt matrik dulu mun tau pasal starch ni.. sebab budak2 bilik mun ni mmg kaki cover la.. tudung keras maintain je walau angin tgh bertiup kencang time tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...