Klik le kome oih

Thursday, February 28, 2013

My First Kimbab.

Assalamualaikum.

Wuuu, sedih ni rasanya. Semuanya gara-gara kimbab. Apakah??

Semalam punya semangat aku google resepi kimbab, kononya nak buatlah. Aku cari yang paling basic punya.

Ambil di sini:

 Dah nama pon first time kan. Macam masuk tadika, gila ker terus belajar Norton?? Kononnya sejak kecil dah menanam cita-cita untuk menjadi engineer yang macho. Ahh persyaiton kan semua tuh. Aku tengah cakap pasal perasaan sedih. Tapi apa yang aku tengah karutkan sebenarnya ni?? 


Yang pasti ini bukan kimbab aku. T.T

Huhuhu kimbab aku langsung tak cantik macam kat atas lah. Nak tangkap gambar pon tak sanggup haha. Dalah aku goreng bahan-bahannya punyalah banyak. Lastly, buat makan gitu jer. Lagi sedap. Mana taknya, sosej dengan isi ketam,, sedaplah dingap.

Dahlah, sedih siot mengenangkan kimbab yang tak jadi.Tak pandai nak roll kan dia. Kalau cantik mesti banyak dah aku buat. Rasa boleh tahan.*penyedap diri*. Aduh kecewa!! Putus cinta pon tak rasa kecewa macam ni tau. *Eh pernah ker?* lalalalala. Macam mana nanti nak masakkan untuk oppa??*pang diri sendiri.

notakaki: Ahad ni dah nak daftar kolej balik. Malas manakah yg datang kepada diriku ini???
Sebenarnya aku tak adalah kecewa gila ke apa. Saja nak luah kat blog, nanti dah tau boleh tgk balik, lalala~~~

2 comments:

Obat lupus said...

Laper nih

farah jamil said...

Thanks sebab baca blog kiteww :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...