Klik le kome oih

Wednesday, September 28, 2016

Hidup Lagi Rupanya

Assalamualaikum orang kampung!

Ya Allah bersarang macam apa ntah blog aku ni. Orang pun dah tak jejak punya lama aku tak update hahahahah. Tengok tajuk kemain kasar.
Takpelah tak kan diri sendiri nak sentap dengan diri sendiri pulak kahkah.

Last update aku, 3 MARCH 2014 lebih kurang 2 tahun setengah yang lepas. Waktu aku baru nak masuk sem 4 zaman degree hahahahaha gila lama. Sekarang dah habis degree dah pun oih.

So aku berazam nak rajin update blog sekarang. Sebabnya bila baca blog post yang lama dulu rasa mcam eh best pulak eh. Kelakar juga aku ni kiut cantik hoih. Boleh la baca balik time dah tua nanti.

Yeye je kau kan tiqah nak aktif blog, dulu pun cakap gitu lepastu harammmmmmm update. Readers pun dah takde tak wujud. Gatal pulak tukar link blog. Lantak lah labu.

Dulu link blog aku, qyqagerik.blogspot.com so sekarang aku dah tukar jadi 

qyqamokhtar.blogspot.com

Bukan apa, rasa macam kelakar pulak letak nama bandar dalam link blog macam eh patriotik sangat ke kau tiqah?


Nilah muka budak yang masih hidup lagi dan berazam nak rajin update blog. Mari doakan dia rajin update blog dan kurus.

Terima Kasih daun keladi sudi baca, baca lagi.

Monday, March 3, 2014

New chapter of Part 4

Assalamualaikum..

Alhamdulillah semalam dah selamat daftar kat kolej Mawar YEHET!!
Aku duduk aras 2, masih lagi di tepi tingkap. Dah 3 sem aku dapat bahagian tepi tingkap jeeee heee~~ suka suka. Roommate aku, akak. Part 6. Emm,, baru sembang gitu-gitu je. Semalam penat sangat nak interview kuikui *alasan.

Anyway dah start sem baru,, ada juga aku buat azam baru. Hihi azam kunun kan. Sem ni banyak subjek susah. Aku tamau main-main. Nak jaga carry mark. Rajin buat kerja dah tamau malas-malas. Pada aku, carry mark sangat penting. Salah satunya nak bagi semangat kat aku nanti. Katakan carry mark dah elok tinggi,, takkan nak buat main2 time final nanti,, rugi je. Lagi 1 katakan waktu final tu tak berapa nak perform sangat, insyaAllah carry mark boleh bantu. Jadi,, bila ada kuiz or Test kena buat betul-betul tamau main-main. Janji Atiqah? InsyaAllah.

Yang penting, kena perbetul niat belajar ni sebab apa. Ingat Allah. Selalu doa kan yang terbaik. Eceh,, macam tulis surat kat diri sendiri pulak rasa hihi.


oppa tembak kalau tak belajar betul-betul :p

Ok dah pukul 10 ada kelas,, nak pergi bersiap. Wish me good luck people!! *KRIK KRIK KRIK* ANNYONG~~~

*Nasib baik kat UiTM ada air, Alhamdullilah \ (^_________^)/

Terima Kasih daun keladi sudi baca, baca lagi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...