Klik le kome oih

Friday, August 5, 2011

Salah sangka

Assalamualaikum semua..

Apa khabar weh..rindu gila nak menaip mengarut kat blog ni. Tapi aku malas plus masa pun x dak. ceh..bajetlah kan aku kaki study. ngeh ngeh. tipu jer semua tu.

Aku baru habis Ujian Pertengahan Semester(UPS) semalam yakni hari Rabu. Alhamdulillah, aku dapat ambil semua paper. Jangan tanya la aku dapat perform dengan baik ker tak sebab aku pun tak tau.huhuhu. Aku dah berusaha walaupun tak macam orang lain. Takut ni nak tau dapat berapa. Doa-doalah pointer aku tinggi melangit yekk. Aminnn.

Oh ya, aku sebenarnya nak cerita tentang pic profil aku kat FB. Pic kat bawah ni ha, pic FB aku dulu.




Ha..ada apa dengan pic ni? Kalau yang tak tau, ni pic Yoseob dari kumpulan Beast. Aku memang minat gila kat Yoseob ni. Kalau tak , takkan aku letak pic dia kan kan kan.

Nak dijadikan cerita, kawan-kawan kelas aku kat KMK tu, add lah aku kat FB.

Depa terkejut tengok pic kat atas ni. Why? Kenapa? Hahaha. Depa ingat kat atas ni aku. Terkejut depa tengok pic aku tak bertudung padahal depa ingat aku ni budak sekolah agama. Muka skema gila tiba-tiba tak pakai tudung. Tu yang tak tahan tu, ingat aku budak sekolah agama.

Gelak tak tahan aku dengar bila depa tanya, tu aku ker???? depa cakap, muka macam aku. Ada pula yang cakap adik aku. Adik???? yoseob ni dah 20 tahun lebih. alemakkkkk, tulah, muka dia macam budak2 sangat.

Budak laki pun sibuk dok tanya tu gambar sape.

Waaa... aku dah mengundang spekulasi pula nampaknya.

Tapi nak bangga juga muka aku ada iras Yoseob. Orang kata, ada jodoh.. Wah??? Jodoh... Kecil tapak tangan, stadium aku tadahkan tau. Hehehehe.

Dahlah tu, lagho betul cakap pasal benda-benda macam ni time tengah-tengah puasa kan. Jadi semua, Selamat berbuka Puasa!!!! (^_^)

Thursday, June 30, 2011

UPDATE!!!!!!!

Assalamualaikum semua!!!!!!

Oh lama gila aku tak update blog. Jari aku memang gatal juga nak update blog tapi idea tu tak mau mari padahal banyak gila aku nak cerita. eceh... blog ni pendengar setia manusia kesepian ni.

Tengok, sekarang aku tak tau nak update apa dah. Zzzzzzz.

Aku nak cerita tentang kecomelan kawan aku yang sorang ni. Perangai n watak dia tersangat comei. Sabihah nama dia. Aku selalu rapkan nama dia. SAB SABIHAH SAB SABIHAH SAB SABIHAH. kekeke.. memula dia tak suka,sebab rap tu diasaskan(woi skema kot ayat) Amirul aka budak kelas dia. Amirul pun aku tak kenal yg mana, tapi selalu dengar nama dia.

Sabihah ni peminat tegar kucing. Memang suka sangat kucing. Siap letak kat FB. bila tengok kucing2 dia especially BUBU, macam orang tengok pic pakwe. Tersengeh sengeh. sayang betul dia kat kucing tu. bila mak dia cakap BUBU sakit, nangis woh kawan aku tu. Aku rasa nak gelak walaupun aku patut kesian. Aku rasa comel sangat kawan aku. dia memang fanatik kucinglah.

BUBU

Lagi satu, dia sanggup belikan makanan kucing nak bagi kat kucing-kucing kat KMK ni. Tak rasa ker benda tu sweet? Beli makanan untuk kucing. Baik gila. Dahlah kucing haiwan kesayangan junjungan kita, Rasulullah S.A.W. Banyak barakhah woh..

ececececece, Sabihah jangan kembang idung baca entri aku tau. Nak jadi korea, mata dah cun sepet, tak bole bagi kembang2 idung bila baca entri aku.. =p.

mesej di atas hanya untuk PAKHA eh SABIHAH.

Siapakah PAKHA??????? ehem ehem.. Sabihah kena jawab ni.~~~~~~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...